اصلاح آرایش صفحه کلید برای شما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات كامپيوتري جوان و آدرس javan88.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 794
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 1137
بازدید ماه : 1236
بازدید کل : 101223
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

 

اصلاح آرایش صفحه کلید برای شما
ممکن است شما نیز اطلاع داشته باشید که طرز قرار گرفتن حروف و علائم زبان فارسی بر روی صفحه کلید ، مطابق با استاندارد تعیین شده شماره 2901 ایران است (مطالعه استاندارد 2901). در نتیجه سیستم عامل های تولید شده توسط شرکت های مختلف ،
 
بایستی در بخش زبان فارسی خود ، از این استاندارد تبعیت کنند. اما متأسفانه شرکت مایکروسافت در ویندوز ویستا از آرایشی برای صفحه کلید فارسی استفاده کرده است که با استاندارد 2901 ایران تطابق ندارد. به عنوان مثال محل قرار گیری حروف "پ" و "ژ" صحیح نیست. این موضوع حتی در نگارش های بعدی ویندوز ویستا نیز حل نشده است. در این ترفند قصد داریم آرایش صفحه کلید فارسی در ویندوز ویستا را به ساده ترین شکل ممکن اصلاح نموده و آن را مطابق با استاندارد 2901 تنظیم کنیم.

 

برای اینکار:


شما می توانید از نرم افزارSharpKeys  استفاده نمایید.توسط این نرم افزار قادر خواهید بود کلیه حروف کیبورد خود را ویرایش نمایید.

 

بدین منظور:

ابتدا بر روی کلمه جوان رایانه کلیک کنید
 
 
سپس فایل  موجود را اجرا نمایید.
بر روی دکمه Add کلیک کرده و در پنجره باز شده بر روی دکمه Type Key در سمت چپ کلیک کرده و دکمه ای که قرار است تغیر دهید را فشار دهید بعد در سمت راست بر روی دکمه Type Key کلیک کنید و بر روی دکمه ای که قرار است ویرایش شود کلیک کنید و در نهایت Ok کنید و سیستم را راه اندازی کنید.
 



:: موضوعات مرتبط: كامپيوتر , آموزش , ,
:: برچسب‌ها: صفحه کلید , ویرایش , اصلاح , تغیر , صفحه کلید شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : طالب علي پور
ت : جمعه 19 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست