چگونه سطوح متفاوت صدا برای نرم افزارهای مختلف ویندوز ۷ داشته باشیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات كامپيوتري جوان و آدرس javan88.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 501
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 844
بازدید ماه : 943
بازدید کل : 100930
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

بعضی اوقات میزان حجم صدا در نرم افزارهای مختلف تغییر می کند و بدون اطلاع کاربر صدای برخی از برنامه ها با شدت زیاد، پخش می شود. برخی از نرم افزارها نیز میزان حجم صدای ویندوز را نادیده گرفته و صدا ها را با ولوم بالاتر یا پایین تر پخش می کنند. با روش بسیار ساده ایی که در ادامه آموزش می دهیم می توانیم حجم صدا را در برنامه مختلف تنظیم نمایید تا صداهای بلند شما را غافلگیر نکنند.

Open Volume Mixer

 

قبل شروع کار برنامه هایی که قصد دارید صدای آنها را تنظیم کنید اجرا کنید به عنوان مثال ویندو مدیا پلیر یا اسکایپ یا بازی مورد نظر خود را اجرا کنید.

مرحله اول: برروی آیکون بلندگو در گوشه سمت راست پایین ویندوز ۷، در کنار ساعت ( به این قسمت System Tray می گویند) دکمه سمت راست ماوس را فشار دهید و سپس Open Volume Mixer را انتخاب نمایید.

volumeset2_1

مرحله دوم: میزان حجم صدا را در نرم افزار و بازی های لیست شده کم و زیاد کنید. به عنوان مثال می توانید میزان حجم صدای Windows Media Player یا Skype را کم و زیاد کنید و یا صدای یک بازی خاص را کلا قطع کنید.

 

اگر حجم صدا در نرم افزار خاصی را تغییر دادید می بایست یک بار آن نرم افزار را بسته و مجددا باز کنید تا تغییرات اعمال شوند.




:: موضوعات مرتبط: كامپيوتر , آموزش , ,
:: برچسب‌ها: صدا , میزان , برنامه ریزی , تعین , برای , هر برنامه , جداگانه ,
:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : طالب علي پور
ت : پنج شنبه 25 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست